26.Malezya MIFF’ fuarı 8-11 Mart 2022’de

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery - fair - mobilya fuarları - woodworking machinery - ahsap makineleri- glue-yapıştırıcı tutkal-

26.Malezya MIFF’ fuarı 8-11 Mart 2022’de

19-05-2021
26.Malezya MIFF’ fuarı 8-11 Mart 2022’de
Devam eden Covid-19 salgını konusundaki belirsizlik nedeniyle, MIFF’in 26. basımını 1-4 Eylül 2021’den 8-11 Mart 2022’ye MITEC ve PWTC’de yeniden planlamak için zor bir karar aldığımızı bildirmek isteriz. Fiziksel bir şovun olmaması durumunda, küresel mobilya alıcılarına çevrimiçi kaynak alternatifi sunmak için 23-27 Ağustos 2021 tarihlerinde MIFF Furniverse’ın 3. baskısını düzenleyecek

MIFF 26. Fuarı  8-11 MART 2022'de 
      Güneydoğu Asya'nın en büyük endüstri fuarı olan Malezya Uluslararası Mobilya Fuarı'nın (MIFF) organizatörü Informa Markets, MIFF 26'ncı edisyonunu 1-4 Eylül 2021'den 8-11 Mart 2022'ye taşıdı. küresel pandemik duruma gidiş.
MIFF 26'ncı, Malezya Uluslararası Ticaret ve Sergi Merkezi'nde (MITEC) ve Putra Dünya Ticaret Merkezi'nde (PWTC) düzenlenecek. 2021'deki fiziksel gösterinin yokluğunda, MIFF Online Fuarı'nın 3. baskısı olan MIFF Furniverse, mobilya endüstrisini birbirine bağlamak ve küresel mobilya alıcıları için bir kaynak alternatifi sunmak için Ağustos 2021'de gerçekleşecek.
MIFF Kurucusu ve Başkanı Dato ’Tan Chin Huat şunları söyledi:" Gösterimizi, katılımcılarımızı ve ziyaretçileri çok özlememize rağmen, MIFF’in fiziksel etkinliğini bu yıl geri getiremediğimiz için üzgünüz. Ancak, küresel mobilya pazarını birbirine bağlamayı ve katılımcılara ve alıcılara ticaret fırsatları sunmayı asla bırakmadık. "
MIFF Furniverse, 101 ülke ve bölgeden 67 katılımcı ve 1.703 alıcı ziyaretini çeken sanal ticaretle, Ağustos 2020'deki ilk baskısından% 35,5 artışla bu yılın başlarında (8-12 Mart 2021) ikinci baskısını tamamladı. beş günlük canlı etkinlik üzerinden toplam 4,55 milyon USD satış elde edildi. Asya'dan çok sayıda alıcı katıldı, bunu Avrupa ve Kuzey Amerika'dan alıcılar izledi. Ayrıca, MIFF katılımcılarından kaynak almaya başlamak için daha önce MIFF'i ziyaret etmemiş yeni alıcılar (toplamın% 31'i) getirdi.
“Son iki sürümden elde edilen gerçek işlere dayalı olarak 3. MIFF Furniverse'e katılmak için yeni katılımcılardan gelişmiş rezervasyonlar aldığımız için mutluyuz. Dato ’Tan," Çevrimiçi sergi, bu zorlu zamanda endüstri ve mobilya topluluğunu birbirine bağlıyor, küresel alıcıların iş ihtiyaçlarını fiziksel bir gösteri olmadan gerçekleştirmelerine yardımcı olma konusundaki etkinliğini kanıtladı "dedi.

 

 

 

MIFF RESCHEDULES 26th EDITION TO 2022, 8-11 MARCH

The 3rd edition of MIFF Furniverse will be BACK in August 2021 to Connect Global Furniture Market

KUALA LUMPUR, 19 MAY: Informa Markets, the organiser of Malaysian International Furniture Fair (MIFF), the biggest industry show in Southeast Asia, has moved MIFF 26th edition from 1-4 September 2021 to 8-11 March 2022 due to the on-going global pandemic situation.

MIFF 26th edition will be held at the Malaysia International Trade & Exhibition Centre (MITEC) and Putra World Trade Centre (PWTC). In the absence of the physical show in 2021, the 3rd edition of MIFF Online Exhibition, MIFF Furniverse, will take place in August 2021 to connect the furniture industry and offer a sourcing alternative for global furniture buyers.

Dato’ Tan Chin Huat, Founder and Chairman of MIFF, said: “We regret that we are unable to bring MIFF’s physical event back this year though we miss our show, exhibitors and visitors so much. However, we have never stopped connecting the global furniture market and providing trade opportunities to exhibitors and buyers.”

MIFF Furniverse has concluded its second edition earlier this year (8-12 March 2021), with the virtual trade attracting 67 exhibitors and 1,703 buyer visits from 101 countries and regions, an increase of 35.5% from the first edition in August 2020, contributing to a total of USD4.55 million sales generated over the five-day live event. Strong numbers of buyers from Asia attended, followed by buyers from Europe and North America. It also brought new buyers (31% of the total) who have not visited MIFF before to start sourcing from MIFF exhibitors.

“We are glad to receive advanced bookings from new exhibitors to join the 3rd MIFF Furniverse based on real business achieved from the last two editions. The online exhibition connects the industry and furniture community at this challenging time, it has proven its effectiveness to help global buyers accomplish their business needs with the absence of a physical show,” said Dato’ Tan.

yazar

Nesip Uzun-editor yazısı

E-bülten için e-posta bırak