ZOW Türkiye Yeni Konseptini İstanbul Sapphirede Yaptığı Lansman Toplantısında Tanıttı

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery - fair - mobilya fuarları - woodworking machinery - ahsap makineleri- glue-yapıştırıcı tutkal-

ZOW Türkiye Yeni Konseptini İstanbul Sapphirede Yaptığı Lansman Toplantısında Tanıttı

13-11-2014
ZOW Türkiye Yeni Konseptini İstanbul Sapphirede Yaptığı Lansman Toplantısında Tanıttı
19-22 Mart 2015?te 7. kez düzenlenecek Uluslararası Mobilya Endüstrisi, İç Tasarım Aksesuar ve Ekipmanları Fuarı ZOW; mobilya sektörüne yeni bir soluk kazandırmaya hazırlanıyor. Dünya lansmanı Şubat ayında ZOW Bad Salzuflen?de Lidewij Edelkoort öncülüğünde gerçekleştirilecek olan Trend_works konseptini Türkiye?ye taşıyan ZOW Türkiye, 4 Kasım Salı günü İstanbul Sapphire?de gerçekleştirdiği lansman ile mobilya yan sanayi ve ağaç sektörünün profesyonelleri ile buluştu. ZOW Türkiye Genel Müdürü Aykut ENGİN, ZOW Almanya Genel Müdürü Horst RUDOLPH ve Trendsetter Adnan SERBEST?in katılımıyla gerçekleşen lansman yoğun ilgi gördü.
Türkiye mobilya modasına yön veren Uluslararası Mobilya Endüstrisi, İç Tasarım Aksesuar ve Ekipmanları Fuarı ZOW, her sene farklı bir konseptle kapılarını açıyor. Bu yıl gerçekleşecek ZOW Fuarında sergilenmesi planlanan Trend_works alanının lansmanı, ZOW Türkiye Genel Müdürü Aykut ENGİN, Trendsetter Adnan SERBEST, ZOW Almanya Genel Müdürü Horst RUDOLPHun katılımıyla 4 Kasım Salı akşamı İstanbul Sapphirede gerçekleştirildi. İlk kez 9-12 Şubat 2015 tarihinde Almanyada ZOW Bad Salzuflende, Tasarımcı ve Trendsetter Lidewij Edelkoort öncülüğünde gerçekleştirilecek Trend_works konsepti, Mart ayında gerçekleştirilecek ZOW Türkiyeye taşınıyor. Almanyadan 5 hafta sonra Türkiyede sergilenecek Trend_works konseptini uygulamak da amacıyla Türkiyede mobilya sektöründeki yeniliklerin öncüsü Trendsetter Adnan Serbest ile işbirliği gerçekleştirildi.

ZOW Türkiye Genel Müdürü Aykut Engin Trend_works konseptinin tanıtıldığı lansman gecesinde, ZOW fuarlarının başarısından bahsederek, fuarın hedeflerini açıkladı; ZOW 2014te 87 ülkeden gelen ziyaretçiler, Türk üreticilerinin yurt dışı pazarları ile bağlantı kurmalarını kolaylaştırdı. Geçtiğimiz yıl fuara gelen yaklaşık 12 bin ziyaretçinin yüzde 16sını yabancı ziyaretçiler oluşturdu. Bu yıl ise, fuara gelen toplam ziyaretçi sayımızı 15 bine çıkarmayı hedefliyoruz ve bu sayının da yüzde 20sinin yabancı ziyaretçiler olacağına inanıyoruz. dedi.

VIP Yaklaşımla Tasarlanan Bir Fuar

ZOW Fuarlarının, diğer fuarlardan farklı olduğunun altını çizen Engin; Sektörün alışık olduğu fuarlardan farklı olarak ZOW, teknik destekten, catering hizmetlerine kadar tam bir VIP yaklaşımla tasarlanıyor ve fuar alanında markaların ziyaretçileri ile ofis rahatlığından buluşmalarını hedefliyoruz. Fuara katılan markalara, fuar alanında büyük küçük marka gözetmeksizin aynı ayrıcalıkları sağlıyoruz. Tüm firmalar, eşit büyüklükteki alanlarda markalarını değil, kaliteli ürünlerini sergiliyorlar. dedi.Yeniliklerin Öncüsü Trend_Works Almanyadan 5 Hafta Sonra Türkiyede

ZOW Fuarı, ziyaretçilerinin ve katılımcılarının mobilya sektöründeki trendleri yakından öğrenmeleri amacıyla her sene farklı bir tema ile kapılarını açıyor. Mobilya sektöründe üretimin satışa dönebilmesi açısından trendlerin takibi ve uygulamasının öneminin farkındalığı üzerinde duran Engin; Her yıl farklı gruplarla projeler geliştirdik. Bu yıl da yepyeni bir projeye imza attık. İlk uygulaması önümüzdeki Şubat ayında ZOW Bad Salzuflende, Tasarımcı ve Trendsetter Lidewij Edelkoort öncülüğünde gerçekleştirilecek Trend_works konsepti, Mart ayında Türkiyeye taşınıyor. Almanyadan 5 hafta sonra Türkiyede sergilenecek Trend_works konseptini uygulamak amacıyla Türkiyede mobilya sektöründeki yeniliklerin öncüsü Trendsetter Adnan Serbest ile anlaştık. Trend_works alanımız ile yılın mobilya trendlerine yön vermeye hazırlanıyoruz ve bu konseptin her yıl, mobilya modasına yön vereceğine inanıyoruz. dedi.

Trend_works konseptinin Trendsetterı Adnan Serbest açılış konuşmasında ise; ZOW Fuarları gerek Türkiyede gerekse dünyada takip edilen fuarlardır. Hepimiz biliyoruz ki artık samimi duruş, güzel çirkin değerlendirmesinin dışında; iyi olan, yeni bir anlam kazandıran, yepyeni öngörüler olan fikirlerde saklı. Artık mobilya olmaktan öte yeni yepyeni bir tasarım biçimine sahip olma bilinci yerleşiyor. Müşteri tarafından talep edileni değil, müşterinin hayal bile edemediğini ona sunmak ve bunun için mobilya ve yan sanayinin el ele verip bilgi alışverişini hızlandırdığı, paylaştığı yeni bir döneme giriyoruz. dedi.

Dünyada Olup Biten Öncü Tüm Fikirleri Kendi Yaşam Kültürümüze Göre Harmanlamalıyız

Yeni dönemde ZOW Fuarlarına önemli görevler düştüğünü belirten Trendsetter Serbest; Yeni oluşum fuarın ötesinde bir paylaşım platformu olacak. Günümüzde trendler; moda, kavramlar ve çözümlerden öte sosyokültürel tüm yaşam alanlarını ilgilendiren biçimsel bir tavır. Bu anlamda trendlerin içeriğini yeniden kurgulamak, gerçek anlamını kazandırmak gerekiyor. Artık dünyayı izleyen endüstrilerden olmaktansa yenidünya gerçeğine katılmak, izleyenden katılana yeni bir dönemi başlatmak için bu etkinliği çokça önemsiyorum. Artık yalnızca trendsetter anlamında değil tüm endüstrilerde emek harcayan her birey, sezgisel anlamda gelecek adına fikirler üretebilmeli. Dünyada olup biten öncü tüm fikirleri kendi yaşam kültürümüzle harmanlayıp sentezleyerek Türk diline uyarlanması gereken yeni bir dönemin eşik noktası Marttaki ZOW Trend Günleri olacak. diyerek Trend_works konseptinin önemini vurguladı.

Lansmana katılan ZOW Almanya Genel Müdürü Horst Rudolph; Türkiye, geleneksel ve modern mobilya tasarımı ve üretiminde kendini kanıtlamış sayılı ülkelerden biri. Bu bakımdan 20 yıldır gerçekleştirdiğimiz fuarımızın Türkiyede de sektörle buluşuyor olması bizim için çok önemli. Bu önemli pazara, dünya lansmanı 9-12 Şubat 2015 tarihindeki Trend_works konseptini sadece 5 hafta sonra getiriyoruz. Bu yenilikçi yaklaşımla sektöre yeni bir bakış açısı kazandırmayı hedefliyoruz. Bu vesileyle sıkı bir çalışma gösteren ZOW Türkiye Genel Müdürü Aykut Engin başta olmak üzere, ZOW Türkiye ekibine sizin nezdinizde tekrar teşekkür etmek isterim. dedi.

Uluslararası Trendlerin Belirlendiği Mobilya Endüstrisi, İç Tasarım Aksesuar ve Ekipmanları Fuarı ZOW

20 yıl önce ilk kez Almanyada yapılan Uluslararası Mobilya Endüstrisi, İç Tasarım Aksesuar ve Ekipmanları Fuarı ZOW, bugüne kadar Almanya, İtalya, İspanya, Polonya, Türkiye, Çin ve Rusya gibi mobilya sektörüne yön veren ülkelerde gerçekleşti. Hala Türkiye, Almanya ve Rusyada devam ediyor. 2008 yılından bu yana gerçekleştirilen ZOW Türkiye, her yıl 87 ülkeden ortalama 15 bin ziyaretçi katılıyor. Son iki yıldır iç mimarinin önemini vurgulayan ZOW, yapı endüstrisinin tam ortasında konumlanan mimar ve içmimarların da buluştuğu tek platform. Temasını mobilya yanında iç mimariye göre belirleyerek; mimar, iç mimar ve tasarımcılardan da ilgi gören ZOW, ziyaretçilerin ve katılımcıların trendleri yakından öğrenmelerini sağlıyor.
yazar

E-bülten için e-posta bırak