Sicam, Mobilya yan sanayide yenilliklerin sunum merkezi oldu.

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery - fair - mobilya fuarları - woodworking machinery - ahsap makineleri- glue-yapıştırıcı tutkal-

Sicam, Mobilya yan sanayide yenilliklerin sunum merkezi oldu.

19-07-2023
Sicam, Mobilya yan sanayide yenilliklerin sunum merkezi oldu.
Bir ticaret fuarı düşünün ki, tüm tedarik zincirinin gelişiminin arkasındaki itici güç olsun!.. SICAM’ın Pordenone’yi her yıl ziyaret eden bileşen ve aksesuar şirketlerine sunduğu geniş uluslararası katılım yelpazesi genişliyor ve giderek daha küresel hale geliyor: fuarda yer alan 590 şirkete ek olarak, geçen Ekim ayındaki (etkinliğin on üçüncüsü) 8.475 şirkete yer verildi. Beş kıtadan ziyaret gerçekleşti; Mevcut profesyonellerin %42’sinden fazlası 116 farklı ülkeden, deniz aşırı ülkelerden geldi. Bu rakamlar bir rekor ve her şeyden önce, fuarımız tarafından garanti edilen uluslararası pazarların giderek daha geniş bir şekilde kapsandığının somut bir teyidiydi.

 SICAM 2022, Avrupa mobilya endüstrisinin, gelecek baharda Fuarlarda göreceğimiz yeni mobilya önerilerine uygulanacak tasarım ve ürün yeniliklerinin geliştirilmesine en çok özen gösteren sektör olduğunu bir kez daha teyit etti: Ziyaretçilerin %72'si ana kıta pazarlarından geldi, Almanya, İspanya ve Fransa en yüksek yabancı katılımı oluşturuyor. Sağlık kısıtlamalarının Çinli işletmecileri uzak tuttuğu bir yılda Hintli, Türk ve Koreli alıcıların öne çıktığı Asya pazarlarından da önemli katılım kaydedildi ve bu pazarlar SICAM'a artan bir ilgiyle bakıyor. Kaydedilen ziyaret süresi, ortalama 1,32 gün ile önemli ölçüde arttı. Özellikle yurt dışından gelen ziyaretçilerin fuarda kalış ortalaması geçen yılki 1,57 günden 1,63 güne çıkarak oran 2021'in üzerinde gerçekleşti.

 Organizatör ve fuarın  kurucusu Carlo Giobbi, "SICAM'ın mobilya endüstrisi için dünyanın en önemli etkinlikleri arasında yer alması, bu yıl bir kez daha sergilenen aksesuar ve bileşen şirketlerinin etkinliğe gösterdikleri sadakatle doğrulandı" dedi. Aralık ayının başında, 2022'nin kapanışına bir aydan biraz daha uzun bir süre önce, katılımcılarımızdan gelecek yıl için %90'ın üzerinde yeniden teyit aldık ve en önemlisi, bir sonraki Pordenone'de yer almayı planlayan önde gelen uluslararası şirketlerden çok daha fazla talep aldık. Ekim 2023.”

SICAM'ın on üçüncüsü, kaydettiği  bu rakamlarla, fuara en çok beklenen yeni ürünlerle gelen firmaların, bu temel ağı oluşturmanın sunduğu pazarlama ve satış fırsatlarından en iyi şekilde yararlanmak için beklentilerini kesinlikle aştı.   Ziyaretçi profesyonellerin kalitesi bu yıl bir kez daha teyit edildi. Kayıtlı ziyaretçilerin başında yine şirket sahipleri, satış, satın alma ve teknik müdürler; teknik ve ticari çalışanlar da hala çok fazlaydı ayrıca bu yıl tasarımcıların ve iç mimarların artmakta olduğu görüldü. Taahhüt sektörü, faaliyet türleri açısından hala ilerleme kaydediyor ve bu, segment için her zaman olumlu bir trendi teyit ediyor; genel olarak mobilya, mutfak sektörü ve aksamları ise üretim kategorilerinin ilk sıralarında yer aldı.

 Her zaman SICAM'ın stilistik imzası olan salonların tipik ölçülü ve zarif atmosferi, etkinliği ve zarafetiyle bu yıl bir kez daha değişmedi: stantlar arasında kalmayı keyifli ve keyifli hale getiren fuarın ayırt edici bir özelliğidir. fuarda bulunan profesyoneller arasındaki etkileşimi kolaylaştırır. Pordenone Fuar Merkezi salonlarında yaklaşık 17.000 metrekare net sergi alanı tahsis edildi: bu edisyon için, yeni bir yapı ile genişletilen Salon 8'de ve yenilenen Salon 10'da sergi alanı daha da genişletildi. yeni koridor düzeni sayesinde her yerde homojen bir ziyaretçi akışı ile geçmişe göre daha fazla sayıda üreticiye yer sağlamak için yerleşim düzeninin kısmen elden geçirilmesi ve salonlar arasındaki atmosfer, yeni ve daha geniş uluslararası ilişkiler kurma, işe eskisinden daha yoğun bir şekilde geri dönme arzusuyla damgasını vurdu.

 Carlo Giobbi, "Bir kez daha SICAM'ın bu sayısı, ticaret fuarlarının kurumsal pazarlama ve tanıtım için temel bir unsur olmaya devam ettiğine ve insanların yüz yüze görüşebilmesi için her zaman yüz yüze yapılması gerektiğine dair çok sayıda kanıt sağladı" dedi. Aslında, bir toplantının yaratabileceği coşku, fuarı takip eden aylarda iş ilişkisinin gücüne, ortak projelerin etkinliğine ve bizzat ticari faaliyetlerin gelişimine dönüşüyor. Bu yıl, katılımcılarımızın çoğuyla günlük olarak konuşarak bunu ilk elden teyit ettik” dedi.

SICAM ile bir sonraki randevu, dünya mobilya endüstrisindeki tüm büyük oyuncuların, önde gelen bileşen ve aksesuar tedarikçileri ve onların teknisyenleri ile 17 Salı - 20 Cuma günleri arasında Pordenone'de buluşacağı Ekim 2023 içindir.

 

A sparkling edition of SICAM to promote innovation in furniture components and accessories

 

When a trade fair is the driving force behind the development of an entire supply chain

 

The wide range of international attendance that SICAM offers to the component and accessory companies that visit Pordenone every year is expanding and becoming increasingly global: in addition to the 590 companies present at the exhibition, last October’s edition (the thirteenth of the event) featured 8,475 visiting companies from the five continents; over 42% of the professionals present came from overseas, from 116 different countries. This is a record in terms of numbers and, above all, a concrete confirmation of the increasingly broad coverage of international markets guaranteed by the Show.

SICAM 2022 reconfirmed that the European furniture industry is the most attentive to the development of design and product innovations to be applied to the new furnishing proposals that we will see in the Exhibitions next spring: 72% of the visitors came from the main continental markets, with Germany, Spain and France accounting for the highest foreign attendance. Significant participation was also recorded from Asian markets, among which (in a year in which health restrictions kept Chinese operators away) the presence of Indian, Turkish and Korean buyers came to the fore and these markets are looking at SICAM with increasing interest. Substantially increased was the length of visit recorded, with an average duration of 1.32 days. The average stay at the exhibition by overseas visitors in particular was higher than in 2021, rising to 1.63 days compared to 1.57 last year.

“The consolidation of SICAM among the world’s top events for the furniture industry is confirmed once again this year by the loyalty that exhibiting accessory and component companies show towards the event,” noted Carlo Giobbi, organiser and exhibition founder. Beginning of December, just over a month before the closing of the 2022 edition, we had already received over 90% reconfirmations for next year from our exhibitors, and most importantly, many more requests from top international companies that intend to be present in Pordenone next October 2023.”

With the numbers it recorded, the thirteenth edition of SICAM certainly exceeded the expectations of the companies themselves, who came to the fair with the most eagerly awaited new products, in order to make the most of the marketing and sales opportunities offered by this fundamental networking opportunity. The top quality of the visiting professionals was reconfirmed once again this year. Leading the field of registered visitors were still company owners together with sales, purchasing and technical managers; technical and commercial employees were also still very numerous, and designers and interior architects were found to be on the increase. The contract sector is still gaining ground in terms of types of activity, confirming an ever positive trend for the segment; while furniture in general, the kitchen sector and components were once again at the top of the production categories.

The typical restrained and elegant atmosphere of the halls, which has always been the stylistic signature of SICAM, was once again this year unaltered in its effectiveness and refinement: it is a distinctive trait of the exhibition, which makes the stay among the stands pleasant and facilitates the interaction among the professionals present at the exhibition. Approximately 17,000 square metres of net exhibition space have been allocated in the Pordenone Exhibition Centre halls: for this edition, the exhibition space has been further extended in Hall 8, which has been extended with a new structure, and in Hall 10, which has undergone a partial overhaul of its lay-out in order to provide space for a greater number of manufacturers than in the past, with a flow of visitors that has been homogeneous everywhere thanks to a new layout of aisles. And among the halls, the atmosphere was marked by a desire to forge new and broader international relationships, to return to work with even greater intensity than in the past.

“Once again this edition of SICAM,” said Carlo Giobbi, “has given ample proof that trade fairs remain a fundamental element for corporate marketing and promotion, and that they must always be held in person, so that people can meet face to face. In fact, the enthusiasm that a meeting can generate translates into the strength of the business relationship in the months following the exhibition, into the effectiveness of shared projects, and into the development of business activities themselves. We confirmed this at first hand again this year, by talking to most of our exhibitors on a daily basis”.

The next appointment with SICAM is for October 2023, when all the major players in the world furniture industry will meet in Pordenone, from Tuesday 17 to Friday 20, with the leading suppliers of components and accessories and their technological and design innovations.

 

 

 

 

yazar

Nesip Uzun-editor yazısı

E-bülten için e-posta bırak