Xylexpo ticaret fuarı Milano’da Weinig başarısı
Milano'da genel açıdan oldukça kısıtlanmış, sınırlı bir ziyaretçiye karşın, masif ahşap ve panel işleme makine ve sistemlerde pazar lideri, yüksek bir oranda karar vericilerin ziyaret ettiği standında yatırım yapma konusunda istekli önemli bir ziyaretçiyi ağırladı ve onların olumlu taleplerini değerlendirdi. Weinig Group, 1.000 m2'nin üzerinde bir alanda, tamamı çalışır vaziyette toplam 25 makine sergiledi. Fuarın beş günü boyunca 60'tan fazla ülkenin potansiyel müşterileri karşılandı. Bu fuarda Weinig ticari fuarlar Pazarlama İletişimi Başkanı Klaus Müller: “Atmosfer çok olumluydu. Değer zincirinin tamamı için tam hizmet sağlayıcı olarak iyi bir performans gösterdik ve iki güçlü markamız olan Weinig ve Holz-Her ile uluslararası lider konumumuzu destekledik, teknolojimizi ve gücümüzü burada da gösterdik ” dedi.
Fuar sunumunun odak noktası mega dijitalleşme konusuydu. Weinig App Suite, “makine envanterine dijital pencere”, büyük ilgi ile karşılandı. Genişletilmiş işlevsellik ile, uygulamanın mevcut sürümü daha da pratik bir değer sunuyor. “Sanal Gerçeklik Köşesi” nde stand ziyaretçileri, 3D gözlüklerle yüksek performanslı bir pencere üretim hattına bakma fırsatına sahip oldular. En son teknoloji, Weinig Solid Work Flow'un bir parçası olarak entegre üretim ve trend belirleme standardı Weinig W4.0 dijital, sunumda büyüleyici bir gelecek senaryosuyla birleşti.
Fuarın sonunda şirket yönetimi, etkinliğin çok olumlu bir özetini verdi: “Weinig Group, Milano'dan ikna edici bir sonuçla geri döndü. 2016 yılı ile kıyaslandığında, Gruptaki iki kattan fazla sipariş bizde ”dedi. Satış Müdürü ve Pazarlama Müdürü Gregor Baum-busch. Genel olarak, 44 makine ve sistem satıldı. Nürnberg'deki Holz-Handwerk'deki mükemmel sonuçtan sonra, Weinig bu yıl son derece başarılı fuarlarını etkileyici bir şekilde sürdürdü.