PELİ PARKE DİYARBAKIR, ADANA ve MERSİN’DEN SONRA İZMİR’DE DE SATIŞ ORGANİZASYONUNU GELİŞTİRDİ

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery - fair - mobilya fuarları - woodworking machinery - ahsap makineleri- glue-yapıştırıcı tutkal-

PELİ PARKE DİYARBAKIR, ADANA ve MERSİN’DEN SONRA İZMİR’DE DE SATIŞ ORGANİZASYONUNU GELİŞTİRDİ

18-08-2017
PELİ PARKE DİYARBAKIR, ADANA ve MERSİN’DEN SONRA İZMİR’DE DE SATIŞ ORGANİZASYONUNU GELİŞTİRDİ
Peli Parke Ege’nin kalbi, İzmir Wyndham Grand Otel’de bölge bayileri ile bir araya geldi. Satış ve dağıtım organizasyonundaki yeniliklerin paylaşıldığı toplantıda sektöre dair öngörüler gündemdeydi

PELİ PARKE’NİN DÖRDÜNCÜ DURAĞI İZMİR  

Vezirköprü Orman Ürünleri markası Peli Parke Türkiye genelindeki satış ağını genişletmeye hız kesmeden devam ediyor. Diyarbakır, Mersin ve Adana’dan sonra dördüncü durağı İzmir’de bayileri ile buluşan Peli Parke yönetimi, satış ve pazarlama politikalarını, gelecek dönem planlarını, iş ortakları ile paylaştı.

 

Türkiye’nin en büyük parke üreticilerinden Vezirköprü Orman Ürünleri markası Peli Parke’nin İzmir’deki Bölge Bayisi Uçarlar İnşaat’ın da kendilerini ifade ettiği toplantı 17 Ağustos 2017 Perşembe akşamı gerçekleşti. Gecede Peli Parke’nin kuruluş hikayesi, üretim gücü, üstün teknolojisi ve gelecek iş planları aktarıldı. 

 

Açılış konuşmasını Peli Parke Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orhan Demirbaş’ın yaptığı toplantıda yapı sektörünün eğilimleri de değerlendirildi.

 

PELİ PARKE’NİN İZMİR ÇIKARMASI

Demirbaş ‘’Bizler inşaat sektörüne hizmet eden firmalarız. İnşaat sektörü Türkiye’de son 10 yıla damgasını vuran bir sektör ve en az gelecek 10 yıl da bu böyle olacak. Bütün Avrupa’da İstanbul’daki kadar inşaat projesi yok. Bunun en önemli nedeni bizim genç ve dinamik nüfus yapısına sahip olmamız. Genç popülasyonumuz sayesinde ekonomimiz her zaman dinamik ve canlı kalacak. Türkiye’de bir yıl içinde 500 ile 600 bin civarında konut yapılıyor bir o kadar da konut açığımız var.’’ dedi.

 

Orhan Demirbaş konuşmasına, 2016 yılından bu yana sektöre getirdikleri yeniliklerden, önümüzdeki dönem bayiler için yapacakları yeni çalışmalardan bahsederek devam etti. 

 

’’Ticarette satarken değil alırken kazanmanın öneminden bahseden Demirbaş ‘’Önemli olan işin bütününde ne kazandığınızdır. Tercihlerinizi doğru yapar, sermayenizi doğru yönlendirirseniz siz bu işten karlı çıkarsınız dedi. Önceliğiniz karlılık olmalıdır. İlkeli ve istikrarlı olan bir markaya güvenerek yola devam etmelisiniz’’ dedi. 

1953 yılında kurulmuş olan kurumun köklü bir geçmişi olduğundan söz eden Demirbaş Türkiye’nin ilk kontrplak fabrikasına sahip olduklarını, üretimlerini Samsun’un Vezirköprü ilçesinde 160 bin m2 kapalı alanda gerçekleştirdiklerini anlattı. Üretim alanının ormanlık alana yakın olmasının tedarik sürecini hızlandırdığını, standart hammadde tedarik edilebildiği için üstün kalitede üretim yapabildikleri konuşmanın ana eksenindeydi. 

 

Turanlar Grup’un 60 yıllık kökleriyle birlikte gelecek planlarını anlatan Orhan Demirbaş konuşmasında şunlara değindi; Turanlar Grup’un Peli markasıyla geniş bir ürün yelpazesine sahip olduğunu, Türkiye’nin tüm bölgelerinde yeniden yapılandıklarını, sektörde rekabetin yüksek olduğunu, ürünün kendisinden çok, arkasındaki markanın kim olduğunun önemini vurguladı. 2016 yılında sektörde bayilerine en çok kazandıran markanın Peli Parke olduğunu söyleyen Demirbaş, 2016 yılında ki % 35 oranındaki büyümemizi 2017 yılında da uygulayacağımız yeni satış politikaları, ilkeli rekabet ve yeni yatırımlarla bayilerimizle birlikte büyüyerek devam ettireceğiz dedi.

yazar

Nesip Uzun-editor yazısı

E-bülten için e-posta bırak