İnterzum’un final raporu @home 2021

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery

İnterzum’un final raporu @home 2021

11-05-2021
İnterzum’un final raporu @home 2021
* 132 ülkeden 10.000 katılımcı* 24 ülkeden 142 şirket* Toplam 4.240 dakikalık içerikli 230 dijital etkinlik

İnterzum @home'da her dakika bir ipucu bulundu!

interzum @home 2021, 7 Mayıs 2021 Cuma günü mükemmel sonuçlarla sona erdi. Dört tam gün boyunca interzum, dijital baskısı interzum @home'un ilgili konuları duygusal olarak sunabileceğini ve tüm sektöre taze, yaratıcı ilham verebileceğini kanıtladı. Dijitalleşme, bireyselleşme, mobilite ve kentleşme gibi küresel mega trendler, katılımcı firmalar tarafından sunumlara yansıdı. Ancak bu yıl odak noktası sürdürülebilirlikti. Toplamda 132 ülkeden 10.000'den fazla katılımcı platformda aktifti. “Son birkaç gün, endüstrinin yeni zorluklara ne kadar yaratıcı bir şekilde yaklaştığını gösterdi. Muazzam bir deneyim oldu. Ama benim için bu aynı zamanda interzum markasının uluslararası arenadaki alaka düzeyinin ve çekiciliğinin etkileyici bir göstergesiydi. Diğer birçok ticaret fuarı gibi, ancak yüz yüze temasın son derece önemli olduğunu gördük, bu yüzden interzum @home 2021'i interzum'un gelecekteki hibrit yönelimi için başarılı bir vaka çalışması olarak görüyorum. Interzum 2023'ün doğal olarak burada Köln'de güçlü bir fiziksel varlığa sahip olacağına inanıyorum, ancak çekici dijital teklifleri onu tüm katılımcılar için daha da değerli hale getirecek. Bir etkinlik ister tamamen dijital ister şahsen olsun, benim sonucum, doğru zamanda doğru yerde küresel bir çekiciliğe sahip güçlü bir ticaret fuarına sahip olmanın hayati önem taşıdığı ve interzum böyle bir olay, "diyor COO'su Oliver Frese Koelnmesse. Interzum 2023'ün doğal olarak burada Köln'de güçlü bir fiziksel varlığa sahip olacağına inanıyorum, ancak çekici dijital teklifleri onu tüm katılımcılar için daha da değerli hale getirecek. Bir etkinlik ister tamamen dijital ister şahsen olsun, benim sonucum, doğru zamanda doğru yerde küresel bir çekiciliğe sahip güçlü bir ticaret fuarına sahip olmanın hayati önem taşıdığı ve interzum böyle bir olay, "diyor COO'su Oliver Frese Koelnmesse. Interzum 2023'ün doğal olarak burada Köln'de güçlü bir fiziksel varlığa sahip olacağına inanıyorum, ancak çekici dijital teklifleri onu tüm katılımcılar için daha da değerli hale getirecek. Bir etkinlik ister tamamen dijital ister şahsen olsun, benim sonucum, doğru zamanda doğru yerde küresel bir çekiciliğe sahip güçlü bir ticaret fuarına sahip olmanın hayati önem taşıdığı ve interzum böyle bir olay, "diyor COO'su Oliver Frese Koelnmesse.

İnterzum'un dijital baskısı çok uluslararası

En başından beri etkinliğin merkezinde 24 ülkeden 142 katılımcı şirketin sunduğu ağ oluşturma, bilgi alışverişi, yüksek kaliteli içerik, kapsamlı bir etkinlik programı ve en son çözümler ve ürün yenilikleri yer aldı. Bu katılımcı kadrosuyla, interzum'un bu yılki dijital baskısı çok uluslararası oldu. Yeni platformun temel unsurlarından biri, ağ oluşturma fırsatlarıydı ve katılımcılar, ticaret fuarının dört günü boyunca canlı bir değişim için çeşitli özelliklerini kullandılar. Toplamda 80.000'den fazla sohbet konuşması ve sesli / görüntülü görüşme yapıldı. 5.760 dakikalık interzum @home sırasında, dakikada birden fazla lead'e tekabül eden 10.000'den fazla lead üretildi. İnterzum @home için stüdyo kayıtlarında 3.5 terabaytlık önemli bir video hammaddesi üretildi. 132 ülkeden yaklaşık 100.000 ziyaretçi çeken, toplam 4.240 dakikalık içeriğe sahip en az 230 dijital etkinliğe ev sahipliği yapıldı. Bu seyirci ile interzum @home, fuarın ziyaretçi tarafında da devam eden güçlü uluslararası erişimini sergiledi. Dijital baskının son derece uluslararası niteliği, büyük ölçüde bu yıl yeni koşullara uyarlanan interzum tarafından kullanılan iletişim stratejisinin bir sonucuydu. Geniş, iyi koordine edilmiş bir dijital reklam kampanyasına odaklanmak, etkinliğe yüksek bir profil sağladı, kapsamlı bir erişim sağladı ve çok sayıda kişinin ilgisini çekti Dijital baskının son derece uluslararası niteliği, büyük ölçüde bu yıl yeni koşullara uyarlanan interzum tarafından kullanılan iletişim stratejisinin bir sonucuydu. Geniş, iyi koordine edilmiş bir dijital reklam kampanyasına odaklanmak, etkinliğe yüksek bir profil sağladı, kapsamlı bir erişim sağladı ve çok sayıda kişinin ilgisini çekti Dijital baskının son derece uluslararası niteliği, büyük ölçüde bu yıl yeni koşullara uyarlanan interzum tarafından kullanılan iletişim stratejisinin bir sonucuydu. Geniş, iyi koordine edilmiş bir dijital reklam kampanyasına odaklanmak, etkinliğe yüksek bir profil sağladı, kapsamlı bir erişim sağladı ve çok sayıda kişinin ilgisini çekti

Gelecek karma

Interzum @home'da Koelnmesse, katılımcı firmaların sektördeki en son teknolojiyi sergileyebilecekleri yenilikçi bir format yarattı. Genel olarak, katılımcılar, bir dijital ticaret fuarının Köln'deki yüz yüze bir interzum etkinliğinin yerini alamayacağı konusunda anlaştılar. Oliver Frese, "Koelnmesse'de bizim için ve ayrıca katılımcılar için son dört gün dik bir öğrenme eğrisini temsil ediyor," diyor. Operasyon Direktörü, "Bir dizi kilit nokta ortaya çıktı" diye açıklıyor. İlk olarak, platforma kullanıcı erişimi olabildiğince kolay ve rahat olmalıdır; ikincisi, heyecan verici, iyi düzenlenmiş içerik, kapsamlı hazırlık, iyi sunum ve aktif lider yönetimi her zaman galip geldi. Bu, ziyaretçilerimizin ilgilendiği özellikler ve konular hakkında daha da fazla şey öğrendiğimiz anlamına gelir. özellikle interzum @ home'un etkileşimli Showfloor'undaki hangi içeriğin ve akışların hangi kısımlarının özellikle çok sayıda izleyicinin ilgisini çektiğini. Bu tür analizler bizler ve katılımcılarımız için çok önemlidir. Dijital platformumuzu birlikte daha da geliştirmek için şimdi deneyimlerimizi katılımcıların deneyimleriyle karşılaştıracağız, çünkü geleceğin ticaret fuarı konseptinin hibrit olacağına inanıyoruz ”diyor Frese. İnterzum 2023'te dijital bileşenler, ticaret fuarı salonlarındaki fiziksel varlığın mantıklı bir uzantısını temsil edecek. Gelecekte, odak noktası, çevrimiçi alandaki bilgi ve içerik ile mekandaki deneyimler ve sosyalleşme olacak, ancak her zaman ikisi arasında akışkan geçişlerle - hem çevrimiçi hem de çevrimdışı mümkün olan bağlantı öğesi olarak ağ oluşturma ve bu her zaman önemli olacaktır.

yazar

Nesip Uzun-editor yazısı

E-bülten için e-posta bırak