İlhamını doğadan alan bir marka, GENTAŞ

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery - fair - mobilya fuarları - woodworking machinery - ahsap makineleri- glue-yapıştırıcı tutkal-

İlhamını doğadan alan bir marka, GENTAŞ

30-01-2017
İlhamını doğadan alan bir marka, GENTAŞ
1972 yılından beri Mobilya sektörüne yönelik pek çok ürün gamıyla hizmet veren Gentaş bu yıl yüzlerce renkten oluşan yeni koleksiyonuyla karşımızda.Geçtiğimiz günlerde İntermob fuarında yeni desenlerini tanıtan, Türkiye’nin sektörde en önemli yüzey üreticisi firmalarından olan Gentaş, her yıl çok önemli yeniliklerle mimar ve üreticilerin karşısına çıkıyor. Ekim 2016 sonunda İstanbul’da gerçekleşen Türkiye, Ortadoğu ile Avrasya bölgesinin en büyük fuarı olan Tüyapİntermob 2017’de, 2018 yılının yeni renk ve desenlerini sundu. Renk ve desen oluşturmada doğanın kendileri için vazgeçilmez bir ilham kaynağı olduğunu belirten Gentaş Genel Müdür’ü Orhan Kahraman ile mobilya sektöründe üretim sürecindeki tasarımlarına kaynak olan olguları ve İntermob fuarının ülke ekonomisine etkileri üzerine konuştuk.Orhan Kahraman: İntermob fuarı biliyorsunuz Türkiye’de ki büyük ihracat kalemlerinden olan mobilya sektörünü bire bir etkileyen bu nedenle de mobilya sektörünün tamamlayıcı bir unsuruydu. Bizler de yeni renklerimizi bu fuarda sunarak 2017 yılına önemli yeniliklerle başlamayı planladık. Verimli ve pozitif tepkiler aldık.Dünya artık çok küçük tüm pazarlar rekabete açık o nedenle bunu farklı sunabilenler ayakta kalıyor biz de bu şekilde ilerliyoruz. Teknoloji ve AR-GE departmanının önemi bu anlamda büyük önem taşıyor. Yenilikçi olmak ve farklı şeyler üretmek gerekiyor. Ürün yelpazemize baktığımızda 2 ana sektöre ara mamül üretiyoruz. Bunlar yapı ve mobilya dekorasyonu sektörleridir. Her ki alanda da ciddi yatırım ve AR-GE çalışmalarıyla büyümeye devam ediyoruz. Yaklaşık 55 ülkede Türkiye’nin bayrağını gururla sallandırıyoruz. Yeniliğe çok açığız.Gentaş olarak en büyük farklılığımız sunumumuzdur. Sektörün kabuklaşmış yapısına karşı yenilik felsefesi cesaretli bir adımdır. Bu nedenle yenilikçiliği politika olarak benimseyip sektöre öncülük etmeye çalışıyoruz.Avrupa’da daha güçlübir "GENTAŞ"İtalya’da satın aldığımız "Liri" markamızla ihracatımıza önemli katkılar sağlamaya devam ediyoruz. Kapasite, kalite ve üretim anlamında birçok eksikliğimizi tamamlayarak yabancı bir markayı alarak sektörün önünü açmak ve dışarıdaki dikkatleri üzerimize çekmek anlamında böyle bir adım attık ve yeni bir maceraya kapılarımızı açtık.Üretimimizin yüzde 55’ini ihraç ediyoruz...Hedefimiz; yapmış olduğumuz bu hamlelerin altını güçlendirerek gerek Türkiye pazarında üretmiş olduğumuz ürünlerin ihracatını artırmak gerek Avrupa şirketinde yapmış olduğumuz üretimle Avrupa pazarındaki hedeflerimizi büyütmek " diyen Kahraman, pazarda var olmanın koşulunun yenilikçi rekabet ve sürdürülebilirlik olduğunu belirtti.
yazar

Nesip Uzun-editor yazısı

E-bülten için e-posta bırak