Endüstri 4.0 bağlamında, Yeni anlayış felsefesi olarak SOPHIA,

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery - fair - mobilya fuarları - woodworking machinery - ahsap makineleri- glue-yapıştırıcı tutkal-

Endüstri 4.0 bağlamında, Yeni anlayış felsefesi olarak SOPHIA,

07-07-2018
Endüstri 4.0 bağlamında, Yeni anlayış felsefesi olarak SOPHIA,
SOPHIA projesi Biesse tarafından geliştirilen kendini sürekli yenileyen ve geliştiren önemli bir yapay zeka platformudur. Platform, etkileşimi artıran bir dizi yeni özellikle zenginleştirilmiştir. Artık müşteriler, Sofia ile iş yönetimini basitleştiren ve makinelerinin ve sistemlerinin verimliliğini artıran bir dizi hizmete erişebiliyorlar.Geçtiğimiz beş ay boyunca, bu sistem içinde çalışan birbirleriyle bağlantılı makineler verimlilikte % 60’lık bir büyüme kaydettiler ve platform, Biesse’nin 2.000.000’den fazla olayı çeşitli tiplerde ele aldığını vurguladı.

Grubun yeni Hizmet İnovasyon Direktörü Stefano Calestani, “Bu ilk birkaç ayda kaydedilen sonuçlar, müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerin bir makinenin çalışma süresinin nasıl artırıldığını ve tanılama sürelerini % 80 oranında azaltarak proaktif bir yaklaşımı desteklediğini gösteriyor” diyor. “SOPHIA’nın piyasaya çıkışı kısa bir zaman olmasına rağmen yarattığı etki oldukça fazla  SOPHIA, kullanan   müşterilerimiz iş kalitelerini yükseltmektedirler. SOPHIA,  daha önce problemlerle baş etmek için gerekli olan bekleme sürelerini en aza indiren ve etkili ve acil çözümlerle cevap veren hızlı ve kararlı bir destek. Bu, Sophia'nın müşterilerimize sundukları büyük bir fırsat ”Calestani devam ediyor.

SOPHIA NEDİR?

SOPHIA, kullanıcılara daha fazla makine bilgisine erişim sağlayan ve performansı optimize etmek ve üretilen işin kalitesini izlemek, arızaların nedenlerini tahmin etmek ve herhangi bir anormalliği çözmek için net çözümler sunmak için somut eylemler başlatan dijital bir platformdur. 

            Yapay zeka ile toplanan ve analiz edilen veriler, müşteri üretiminin ve ürün kalitesinin optimize edilmesine yardımcı olacak, büyümeye yönelik son derece değerli fırsatlar sağlayan faydalı verilere dönüştürülür. Bu bilgiler ayrıca, müşterilere üretime zarar verebilecek sorunları önlemek için araçlar sunmaktadır. SOPHIA sayesinde Biesse, müşterileriyle temasa geçmek, makine duruşlarını ve verimsiz zaman kaybını azaltmak için proaktif adımlar atabiliyor.

SOPHIA’nın dünü ve geleceği: 

SOPHIA IoT, ilk olarak, müşterilerin kullandığı Rover serisinden bazı ana makinelerin bir örneğini bağlama konseptine dayanan bir pilot projenin bir parçası olarak Nisan 2016'da tasarlandı. Bu bağlantı daha sonra diğer makine tiplerine uygulandı ve 2018 yılı sonuna kadar tüm Biesse (ahşap ve gelişmiş  diğer gelişmiş makinelerde)   Intermac serisini kapsayacak. Bugüne kadar, SOPHIA, Avrupa, Amerika ve Kanada'da uygulandı.   Son olarak 2018'in platformu ile Tüm dünya’da uygulanacak.

PARTS SOPHIA portalı 2016 yılının başında tasarlandı ve Ağustos 2017'de şubelere ve bayilere sunuldu. Şimdi, bütün dillerde,  Biesse ve Intermac tarafından üretilen makinelerin çoğunluğu için kullanılmaktadır. 

yazar

Nesip Uzun-editor yazısı

E-bülten için e-posta bırak